• Husk Søknadsfrist for barnehageplass

Søknadsfrist for hovedopptaket for barnehageplass er 1. mars.

• TDM Barnehager fikk fullt medhold av Statsforvalter

Tormod Diskerud Meyer puster lettet ut etter at Statsforvalteren i Oslo og Viken har opphevet tilbakebetalingskravet på fem millioner kroner. Han kaller prosessen en heksejakt, og ber kommunen slutte å forfølge de private barnehagene.

• Vi har ledige barnehageplasser

Klikk på lenken nedenfor så kan du se videoer fra de forskjellige barnehagene våre og direkte link til å søke barnehageplass.

• 3D omvisning av TDM Barnehagene

Vi har 3D-omvisning av alle våre barnehager. Omvisning av den enkelte barnehage finner du i menyen "Om oss" på de ulike barnehagenes nettsider. Du kan også klikke i menyen nederst til venstre i den virtuelle visningen. Da kommer du til "oppslagstavlen" som viser en oversikt over og snarvei til 3D-visning av de ulike barnehagene. Du beveger deg rundt med musepeker, piltaster, eller finger på tlf./pad. Du kan også bruke VR-briller. Klikker du på omvisningslenkene nedenfor kommer du til en film som viser deg rundt i de enkelte barnehagene. VELKOMMEN INN TIL OSS

• Husk søknadsfrist 1.mars

Hovedopptak for barnehageplass fra 1.august 2022 er igang. Husk søknadsfrist 1.Mars

• Søknadsfrist

Skal du søke barnehageplass på hovedopptaket med oppstart i august må du søke innen 1.mars.

• TDM BARNEHAGER ER TATT UT TIL Å DELTA I BARNEHAGEBASERT KOMPETANSEUTVIKLING

TDM BARNEHAGER HAR BLITT PRIORITERT AV SAMARBEIDSFORUMET I VIKEN TIL Å DELTA I BARNEHAGEBASERT KOMPETANSEUTVIKLING. VI LEVERTE EN VELSKREVET SØKNAD I MARS OM HVA VI ØNSKET Å JOBBE MED FOR AT VI SKAL KUNNE DRIVE ENDA BEDRE BARNEHAGER I FREMTIDEN. VI GLEDER OSS TIL SAMARBEIDET MED HØGSKOLEN I ØSTFOLD.

• TDM BARNEHAGER INNFØRER PBL KIDPLAN MANDAG 14. JANUAR 2019

TDM Barnehager går over fra VIGILO til PBL KidPlan som ny kommunikasjonsløsning.
    Dette vil skje fra mandag 14. januar 2019.

• VI BIDRAR TIL ET BEDRE MILJØ

TDM Barnehager har nå kjøpt inn 2000 miljønett som vi ønsker at alle foreldre og ansatte skal benytte seg av. Vi har fokus på bærekraftig utvikling, og ønsker å få med alle foreldre på laget. Vi har nå delt ut gratis miljønett, som vi oppfordrer alle til å benytte seg av, spesielt til å frakte tøy frem og tilbake i barnehagen. Disse kan vaskes, så tanken er at disse skal brukes til både rent og skittent tøy. Vi håper alle ønsker å bidra til å minske bruken av plast.