VI HAR LEDIGE BARNEHAGEPLASSER

Vil du være garantert barnehageplass må du søke innen 1. mars for oppstart i august. Vi har også noen ledige barnehageplasser allerede fra 1. april. Vi inviterer deg herved til en digital omvisning på lenkene nedenfor. Du er også velkommen til å ta kontakt med våre daglig ledere på telefon som vil hjelpe deg å gjøre et rett valg for ditt barn.

Har du allerede bestemt deg?
Søk barnehageplass her

VELKOMMEN INN TIL VÅRE BARNEHAGER

Nedenfor finner du en liten videoomvisning fra hver av våre 6 barnehager i Halden. Du kan også gå på omvisning på egenhånd, enten med VR-briller eller piltaster. Gå da inn på nettsidene til den enkelte barnehage ved å trykke på navnet nedenfor, eller klikk på "VR-tur" til høyre for navnet. Velkommen til oss.

Alfheim BarnehageVR-tur
Ta kontakt med daglig leder Monika Borge Olsen på tlf: 41901922

Asak KulturbarnehageVR-tur

Ta kontakt med daglig leder Therese Leet på tlf: 90792823

Høvleriet Barnehage  VR-tur
Ta kontakt med daglig leder Tomas Andresen på tlf: 92255313

Skogkanten Naturbarnehage   VR-tur Gården
Ta kontakt med daglig leder Linda Wagenknecht Olsen på tlf: 48222230

VR-tur Setra

Solbakken Naturbarnehage VR-tur
Ta kontakt med daglig leder Torkil Sire Andersen på tlf: 92603104

Trolltangen Naturbarnehage VR-tur
Ta kontakt med daglig leder Stein Henriksen på tlf: 95856506

Følg oss gjerne på Instagram

Følg oss gjerne på Facebook.

Trenger du mer informasjon sjekk ut vår nettside her

Søk plass i Haldens beste barnehager

Ønsker du å gi et godt barnehagetilbud til ditt barn så har vi den barnehagen som passer ditt behov. Nedenfor finner du en kort oversikt over våre barnehager. vil du fordype deg så klikke på linken. Når du har bestemt deg så klikk på linken i bunn av siden så kommer du til søknadsskjema siden.

1. Vi har den lille intime og landlige Solbakken Naturbarnehage som benytter naturen aktivt.

2. Vi har Trolltangen Naturbarnehage som ligger fantastisk og sentralt til i Remmendalen.

3. Er du opptatt av å gi ditt barn en kulturell start på livet med teater, kunst, litteratur og musikk da skal du velge Asak Kulturbarnehage på Nybo.

4. Vil du at ditt barn får plass i Haldens mest moderne barnehage som ligger svært sentralt i Halden sentrum med utsikt til Tista og Iddefjorden så skal du søke på Høvleriet Barnehage.

5. Vi har også en unik naturbarnehage på en liten gård. Denne ligger sentralt ved boligområdene Brekkerød og Stenrød; Skogkanten Naturbarnehage.

6. Sist, men ikke minst, har vi Alfheim Barnehage.no med ekstra fokus på barn og bevegelseslek.

Tdm Barnehager er det komplette alternativet.

Søknadsfrist er 1. Mars for start i august og da skal det sendes et felles skjema for alle barnehagene i Halden. Husk da å prioriter våre barnehager først.

For søknad ellers i året vil vi kunne tilby plasser når det er ledig, og det passer iforhold til kommunens telleperioder. Søk digitalt i opptaksprogrammet IST(link nedenfor), ring gjerne styrer for hjelp til å velge rett oppstartsdato tilpasset kommunens retningslinjer.

Klikk på denne linken for å søke barnehageplass i Halden;

SØK BARNEHAGEPLASS